כבוד! פרס חינוך מחוזי למועצה האזורית חוף הכרמל

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל: "פרס המחוז הינו הוקרה לפעילות החינוכית בחוף הכרמל. אני גאה במערכת החינוך שלנו, באגף החינוך, במנהלים בצוותים החינוכיים ורואה בחינוך, ערך עליון ומנוף מרכזי להעצמת החברה הישראלית והאזור כולו".

מועצה אזורית חוף הכרמל קיבלה את פרס החינוך המחוזי של מחוז חיפה לשנת הלימודים תשע"ו. הפרס ע"ש מנהלת מחוז חיפה רחל מתוקי ז"ל שהייתה שותפה מובילה בבחירת חוף הכרמל כמועצה הזוכה בפרס. 

בנוסף לפרס החינוך המחוזי למועצה , גן עוזרד (בית אורן), בהובלת הגננת מיטל וקנין, זכה בפרס חינוך על עשייה חינוכית בשיתוף הקהילה והסביבה.
כזכור, מערכת החינוך של חוף הכרמל זכתה בשלוש השנים האחרונות בחמישה פרסים למוסדות חינוך בהם בתיה"ס :מעגנים, ניר עציון, גלים וגני הילדים בבת שלמה ובבית אורן. רצף זה מעיד על חתירה למצוינות ועל הכרה של שותפינו במשרד החינוך באיכות ובעשייה המתמדת לטובת ילדי חוף הכרמל, מציין בדבריו מנהל אגף החינוך, דני גילדין.

כל זאת ועוד, מוסיף גילדין כי תהליך עקבי ועמוק כזה לא יכול להתרחש ללא עמוד שדרה של אנשים מצוינים באגף החינוך של המועצה ובכל שדרת התפקידים אנשי מנהלה ,סייעות גנים וחינוך מיוחד, פסיכולוגים, מורי אולפן המוסיקה, המטפלים במרכזים הטיפוליים וכמובן המורים, הגננות והמנהלים, הפרס הוא רגע של הוקרה והערכה לכל האנשים היקרים הללו.

אורן עוזרד, סגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך: " פרס החינוך הינו אות הערכה על עבודה מערכתית ,על הובלה משותפת של המנהיגות היישובית של נבחרי הציבור יחד עם המנהיגות המקצועית של אגף החינוך ומנהלי מוסדות החינוך בשיתוף עם הפיקוח של משרד החינוך. בשנים האחרונות הצלחנו ליצור מעגל הובלה מקצועי ומחויב של כל מנהלי מוסדות החינוך שהתלכד סביב החזון והעקרונות של "שביל חוף הכרמל" כתפיסה חינוכית שמובילה חדשנות, חינוך לזהות ישראלית ושייכות למקום".

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
מערכת החינוך בחוף הכרמל מונה:

שני תיכונים : המשותף וגלים
שמונה בתי ספר יסודיים: מעגנים, העומר, כרמל וים, ניר עציון, גלי עתלית, משעולים, קיסריה וחב"ד סיטרין.
שלושה מרכזי טיפוליים
אולפן מוזיקה
62 גני ילדים.

סה"כ לומדים בחוף הכרמל כ- 6,500 תלמידים.