חוף נקי

מעל 500 ילדי שכבה ג' מחוף הכרמל באירוע שמירת הנקיון בחופים.

השבוע התקיים "יום שיא שומרים על חוף נקי" לכיתות ג' שיסכם את הלמידה בנושא.
יום זה מתקיים זו שנה חמישית ברציפות.
בפעילות השתתפו כל תלמידי כיתות ג' מבתי הספר שבמועצה .
אגף החינוך של המועצה יוזם יום זה כחלק מהמיזם 'בשביל חוף הכרמל' בהובלה של מנהלת מחלקת בתי הספר אתי בראור. ילדי חטיבות הביניים המשותף וגלים מפעילים חלק ניכר מהתחנות בחוף לצד הגופים הירוקים השותפים להטמעת המיזם ולסייע לבתי הספר לצאת ללמידה חוץ כיתתית ,באתרי הטבע הנפלאים בחוף כרמל בהפעלת 18 תחנות שונות ומגוונות על נושא הפסולת בים , החי והצומח בים ובחוף, אוצרות הים וחשיבות השמירה על הסביבה הימית בשבילנו ולמען הדורות הבאים . בין השאר הכינו הילדים שירים ,כרזות ,ציורים . שיחקו במשחקים העשויים כולם מפסולת ממוחזרת .
הגופים שהשתתפו הם:
רשות הטבע והגנים, החברה להגנת הטבע, הרשת הירוקה, אקואושן רשות העתיקות אומנות קרן קרב, דינה ממשחק חוזר וכמובן ילדי החט"ב המדריכים הצעירים.
מורי שכבה ג' שהיו שותפים מלאים להובלת היום שיבחו את הפעילות באמירה שהיום הזה הינו מודלינג מצוין לעשייה של מיזם "שביל חוף הכרמל" ,הילדים נהנו מאוד מהלמידה בחוץ, כל ילד חווה מגוון של שלוש פעילויות שונות, חלק גדול מהפעילות היה בהובלה של תלמידים, והתכנים עסקו הן במגוון ביולוגי, פליאה מהטבע, תרבות האדם בחוף הכרמל ,המחויבות החברתית של כולנו וכמובן בהשפעות תרבות הצריכה והצורך לשמור על הסביבה.