מצלמים את המועצה הכי יפה בארץ!

תחרות צילומי הקיץ הגיעה לסיומה:

מקום ראשון לאורני בלוך (ניר עציון) בזכייתה בתחרות צילומי הקיץ של חוף הכרמל.
אורני זכתה בתחרות עם תמונתה "צדפים במעגן מיכאל", שזכתה למאות לייקים ושיתופים.

תחרות צילומי הקיץ של חוף הכרמל, תחת הסלוגן : "מצלמים את המועצה היפה ביותר בארץ"! הגיע לסיומה. התחרות שפורסמה בדף הפייסבוק של המועצה האזורית חוף הכרמל, זכתה לאלפי לייקים ושיתופים וחשיפת שיא של למעלה מ- 60 אלף צופים ומעל 4000 תושבי חוף הכרמל והאזור שהצביעו והשתתפו באופן אקטיבי בגמר הגדול.

סה"כ השתתפו בתחרות מעל 100 תמונות, מרחבי המועצה במגוון נושאים שביניהם: טבע, סביבה, חופים, שקיעות, אתרי מורשת ועוד. לאחר תהליך שיפוט שכלל את חברי הועדה: נגה לבנברג- מנהלת היחידה הסביבתית, ליאלי בראון- מנהלת ביה"ס שדה מעגן מיכאל, זרי גרמי - חבר מליאה (עופר), יו"ר עמותת כחול ירוק וחבר ועדת איכות סביבה. סה"כ עלו לגמר הגדול ולבחירת הקהל 4 תמונות סופיות, אליהם המליצו השופטים.

למקום הראשון הגיעה הצילום של אורני בלוך, מניר עציון, "צדפים במעגן מיכאל", שזיכה את הצלמת במקום בפרס של צניחה חופשית, במועדון הצניחה פרדייב.

במקום השני והשלישי הגיעו תמונותיהם של עינת גרוס מקיסריה 'חוף קיסריה בשקיעה", ודוד כהן מניר עציון, "מטע אפרסמון". שניהם זכו בפרס של סיור עששיות, מתנת עמותת התיירות כרמלים.. במקום הרביעי הגיעה תמונה של אביגיל סלע, מעין הוד , "פלמינגו", אביגיל זכתה בזוג כרטיסים למופע במוזה היכל התרבות של חוף הכרמל.

מקום ראשון - אורני בלוך, ניר עציוןמקום ראשון - אורני בלוך, ניר עציון
 
מקום שני - עינת גרוס, קיסריהמקום שני - עינת גרוס, קיסריה
מקום שלישי - דוד כהן , ניר עציוןמקום שלישי - דוד כהן , ניר עציון
 
מקום רביעי - עין הוד אביגיל סלעמקום רביעי - עין הוד אביגיל סלע