שילוט

חידוש רישיון שלט

בקשה לחידוש רישיון לשילוט תוגש בכתב לראש המועצה בתוך - 30 ימים לפחות לפני תום תוקפו של רישיון השילוט ותכלול הצהרה של מגיש הבקשה לפי נוסח שבתוספת השלישית לחוק עזר זה, לפיה לא בוצע כל שינוי בשילוט.

לא יהיה תוקף לחידוש רישיון אם חודש על סמך הצהרה כוזבת.

לאחר הגשת בקשה לחידוש רישיון כאמור בסעיף קטן (חוק העזר), ולאחר תשלום אגרת שילוט מראש בעד תקופת הרישיון, יראו את מגיש/ת הבקשה כמחזיק/ה ברישיון תקף בעד תקופת החידוש, וזאת עד לחידושו של הרישיון כמבוקש, למעט אם נשלחה הודעה על סירוב הבקשה לחידוש רישיון בכתב על ידי המועצה.

 

לנוחיותכם - קובץ המאגד בתוכו את סוגי השלטים הנדרשים להצבה בעסקים השונים על פי דרישות חוק רישוי עסקים והתקנות הרלוונטיות.

שילוט פנים בבתי עסק שונים

 

 

דיווח על הסרת שילוט

בעל רישיון לשילוט אחראי להסרת השילוט כולל כל מתקניו ועמודיו, מיד עם תום השימוש בשלט / עם פקיעת תוקף / ביטול רישיון השילוט / אם העסק שהשילוט מפרסם חדל להתקיים במקום / עם חלוף האירוע שהשילוט מפרסם / בגין כל סיבה רלוונטית אחרת.
במקרה של אי הסרת שילוט שחובה להסירו, ישלמו בעלי רישיון השילוט את אגרת השילוט, ויחוייבו להסיר את השילוט מבית העסק.
במקרה שהוצג שילוט בנכס מסוים אשר השכיר אותו מפעיל/ת עסק, ומפעיל/ת העסק לא הסיר/ה את השילוט לאחר שעזב את הנכס, תחול החובה להסרת השילוט גם על בעל/ת הנכס. במידה ובעל/ת הנכס לא הסיר/ה את השילוט, יחויב בתשלום אגרת שילוט, לאחר שקיבל הודעה על כך זמן סביר מראש מאת המועצה,  נוסף על מפעיל/ת העסק שהציב/ה את השילוט.
בעל רישיון לשילוט ייתן הודעה בכתב למחלקת רישוי עסקים של המועצה, על הסרת שלט, לא יאוחר מ-7 ימים מיום הסרתו (להלן - הודעה), ולאחר מכן, לא יהיו חייבים באגרת שילוט; אין האמור גורע מחובתם של בעל/ת רישיון לשילוט ומי שפרסמו לשלם אגרת שילוט עבור התקופה שלפני מסירת ההודעה.
*בסעיף זה - "בעל/ת רישיון לשילוט" - בין אם קיבל/ה רישיון שילוט, בין אם קיבל/ה פטור מהוצאת רישיון שילוט ובין אם פרסם/ה שילוט בלא רישיון.

 

 

רישוי קידום ושילוט עסקים

חנה מרואני-מנהלת מחלקה

נייד: 052-5493754
משרד: 04-8136296

קבלת קהל בתיאום מראש
ימי ב' בין השעות 13:00-16:00
ימי ה' בין השעות08:30-12:00

מענה טלפוני
ימים א' ב' ד' ה שעה 08:12:30

 hana@hcarmel.org.il