מועצת נשים

בחודש יולי, בא לסיומו אחד האירועים המרגשים בספורט הנשי – מונדיאל הנשים. בתחילת החודש ארגנו הקרנה של משחק הגמר בצ'וצ'ו בר בעין הוד, בשיתוף עם עמותת זזה לקידום נשים בספורט. אין לנו מילים לתאר כמה מרגש היה לראות על המסך שחקניות, שוערות, שופטות ועשרות אלפי נשים בקהל!

מיד לאחר הגמר, הגענו לערב המתגייסים והמתגייסות, וחילקנו לחיילות לעתיד את הזכותונים עליהם סיפרנו לכם בחודש הקודם – הלא הם חוברות כיס שמאגדות את כל הזכויות של החיילות בצבא. הנערות היו סקרניות, ואנו איחלנו להן גיוס נעים ושלא ייאלצו להשתמש בזכותונים לעולם.

 

 

מעבר לכך, התנענו מהלך במועצת נשים של עבודה בצוותים – אשר יהיו אמונים על קידום שוויון מגדרי במועצה בתחומים שונים – חינוך, קריירה, מנהיגות, קהילה ואירועים. במפגש ההתנעה נכחו חברות מועצת הנשים הותיקות אך גם לא מעט מצטרפות חדשות, ואנו שמחות לצרף לשורותינו נשים (ואנשים) נוספות שהעשייה לקידום שוויון מגדרי בוערת בעצמותיהן.

 

המפגש הבא יתקיים החודש, ואנו מזמינות את כל מי שמעוניינת לקחת חלק פעיל בעשייה – להגיע ולהשפיע.

בנוסף, התחלנו לקדם את אירוע יום רוכבת לשנת 2019, אירוע אותו יזמה נועה לוריה תושבת החותרים, בשיתוף עם מחלקת הספורט של מרכז מיר"ב, אתנה ישראל ואיגוד האופניים. מבטיחות לעדכן בהתפתחויות בעמוד הפייסבוק שלנו – "מועצת נשים חוף הכרמל".