חינוך גיל הרך

קיץ של הנאה לילדי חוף הכרמל

אגף החינוך של המועצה הוביל גם השנה את קייטנות בית הספר של החופש הגדול וקייטנות גני הילדים בהשתתפותם של קרוב ל 1600 בנות ובנים. הילדים חוו חוויות מעשירות סביב הנושא הארצי של משרד החינוך "סיפורים מיני צבעים".

לראשונה הקיץ, גם בגנים, חברו לנושא הארצי וכל מנהלת קייטנה בחרה את ספרי הילדים שילוו את תוכנית הקיץ. ספרים אלו שמשו השראה לפעילות עשירה הכוללות אומנות, תיאטרון, תנועה וכישורי חיים. למשל הספר "ינוקא באי הנשרים" מאת דב אלבוים המספר על הנשרים המאפיינים את החי בחוף הכרמל.

אין ספק שסוד ההצלחה של מסגרות הקיץ בחוף הכרמל מצוי בכוח האדם המשובח! לשמחתנו קיים אצלנו רצף חינוכי של אנשי הצוות הלוקחים חלק בתכנון והפעלת המסגרות: מורות, תומכות ותומכי הוראה, מדריכים מהחברה להגנת הטבע ומדצ"ים.

כמדי שנה, גם השנה אנו רואים את המחויבות וההתלהבות של המתנדבים הצעירים בוגרי שכבת ו' שלקחו חלק ברוב המסגרות, התמידו על הגעה וכל זאת בהתנדבות ראויה להערכה!

מאמצים רבים הושקעו הן ע"י הרכזים הבית ספריים, מנהלות הקייטנות ואגף החינוך בבניית התוכניות המגוונות. הצלחת הפעילות מתאפשרת הודות להירתמות כלל האגפים במועצה: תחבורה, ביטחון, משאבי אנוש, גזברות, מונציפאלי – תודה לכולם והמשך קיץ שמח ובטוח לכולנו!