אישור תושבות
קבלת אישור תושב/ת (תושבות)
אישור תושב/ת הינו מסמך החתום על ידי לשכת ראש המועצה והמאשר בציון שם התושב/ת ומספר תעודת הזהות שלו/ה כי הוא תושב/ת הישוב בו הוא/היא מתגורר/ת וכי הישוב הינו בתחום השיפוט של המועצה.
אישור תושב ניתן במידת הצורך לכל תושב/ת הרשום/ה במשרד הפנים כתושב/ת באחד מיישובי המועצה.
במידה ומדובר בתושב/ת המתגורר/ת בשכירות, ולא ביצע/ה שינוי של כתובת המגורים במשרד הפנים, יש לגשת לועד המקומי ולקבל אישור על מגוריו/ה ביישוב.
לבקשת אישור תושבות, יש להעביר צילום סרוק של תעודת הזהות וספח למייל: lishka@hcarmel.org.il לפרטים ניתן לפנות בטלפון: 04-8136220
ניתן לקבל את האישור המקורי ו/או לקבלו בדוא"ל - יש ליצור קשר עם הלשכה בטלפון או בדוא"ל הנ"ל.