אישור תושבות

קבלת אישור תושב/ת (תושבות)

אישור תושב/ת הינו מסמך החתום על ידי לשכת ראש המועצה והמאשר בציון שם התושב/ת ומספר תעודת הזהות שלו/ה כי הוא תושב/ת הישוב בו הוא/היא מתגורר/ת וכי הישוב הינו בתחום השיפוט של המועצה.

אישור תושב ניתן במידת הצורך לכל תושב/ת הרשום/ה במשרד הפנים כתושב/ת באחד מיישובי המועצה. 

 


במידה ומדובר בתושב/ת המתגורר/ת בשכירות, ולא ביצע/ה שינוי של כתובת המגורים במשרד הפנים, יש לגשת לועד המקומי ולקבל אישור על מגוריו/ה ביישוב.

 

לבקשת אישור תושבות, יש להעביר צילום סרוק של תעודת הזהות וספח למייל: lishka@hcarmel.org.il  לפרטים ניתן לפנות בטלפון: 04-8136220

ניתן לקבל את האישור המקורי ו/או לקבלו בדוא"ל - יש ליצור קשר עם הלשכה בטלפון או בדוא"ל הנ"ל.

 

לשכת ראש המועצה